Chociaż wykorzystanie bezpośredniego marketingu e-mailowego może odnieść sukces, opracowanie skutecznej strategii nie zawsze jest łatwe.
Możesz nie wiedzieć, jak zdobyć adresy e-mail, które będą używane do rozpoczęcia kampanii. Jakie techniki i strategie e-mail marketingu działają najlepiej? Czytając ten artykuł, poznasz różne techniki i pomysły, które pomogą odpowiedzieć na te pytania. Już wkrótce będziesz mógł zaprojektować własną skuteczną kampanię.jeśli skończą Ci się pomysły na kampanię e-mail marketingową, spróbuj umożliwić swoim klientom pomoc. Rób takie rzeczy, jak zapisywanie pytań, które otrzymujesz od klientów. Następnie, gdy idziesz do wysłania następnego e-maila, masz temat. Pamiętaj, aby podać również imię i nazwisko klienta do kredytu.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania. Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości. Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Używaj kolorów i czcionek, które odzwierciedlają Twoją firmę i są łatwe do wyświetlenia. Nawet jeśli treść jest interesująca, trudne do odczytania czcionki i ostre kolory mogą spowodować, że niektórzy klienci odrzucą wiadomość e-mail, a być może również w przyszłości. Używaj tego samego schematu kolorów i czcionek we wszystkich swoich e-mailach.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”.
Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem.
Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz. Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Formularz subskrypcji e-mail Twojej firmy powinien wyjaśniać rodzaje wiadomości e-mail i informacje, które Twoi subskrybenci otrzymają od Ciebie. Powiedz ludziom, ile i jakiego rodzaju wiadomości chcą otrzymywać. Nowi subskrybenci będą dokładnie wiedzieć, czego się od Ciebie spodziewać i nie będą zszokowani ilością e-maili ani ich treścią.Marketing e-mailowy to świetny sposób na wzbudzenie emocji związanych z Twoją marką, nawet jeśli proces jest pełen problemów. Jednym z głównych problemów jest możliwość zebrania wystarczającej liczby e-maili, aby ten rodzaj marketingu był opłacalny. Z drugiej strony niektórzy marketerzy nie wiedzą, jak kreatywnie projektować swój przekaz. Jeśli skorzystasz z tych wskazówek, Twoja firma może rozwiązać wiele typowych problemów. Korzystanie z tego artykułu to świetny sposób na poprawę marketingu.