Organizacja imprez firmowych i integracyjnych powinna na stałe gościć w kalendarzu biznesowym każdej firmy. Dlaczego? Bo integracja pracowników, organizacja wyjazdów, czy szkoleń jest niezwykle ważna dla ich efektywnej pracy. Żeby zorganizować fajny wyjazd integracyjny, potrzebny jest nie tylko pomysł, ale również i budżet. Ile trzeba wydać na organizację naprawdę atrakcyjnej imprezy firmowej?

Centrum konferencyjne, hotel, a może impreza plenerowa?

Miejsce. Od niego zacznij przygotowania do imprezy integracyjnej. Wynajęcie hotelu, czy centrum rekreacyjnego będzie najdroższe. W przypadku kilkudniowego wyjazdu koszt wynajęcia przestrzeni pod imprezę może sięgnąć nawet kilku tysięcy złotych. A to dopiero samo miejsce… do tego catering, atrakcje i wreszcie nocleg. Jednak po kolei.

Ośrodków reklamujących się jako idealne miejsca na imprezy firmowe nie brakuje. Firmowe eventy możesz zorganizować  w luksusowym hotelu spa lub nowoczesnym centrum konferencyjnym. Wybór miejsca uzależnij od charakteru eventu.

Ma to być nieformalna rozrywka, mnóstwo wspólnej zabawy, wieczorne ognisko? Postaw na centrum konferencyjno-rekreacyjne, które pomoże Ci w przygotowaniu wydarzeniu. Jeżeli szukasz naprawdę dobrego hotelu na szkolenie lub konferencje, bo Twoje wydarzenie firmowe ma mieć charakter formalny, postaw na biznesowy hotel lub wspominany wyżej hotel spa. Odprężający masaż dla najważniejszych gości eventu? Nikt nie pogardzi takimi atrakcjami.

Wreszcie trzecia opcja.

Wasza impreza firmowa to całodzienne spotkanie z wystąpieniami najważniejszych osób firmie. W takim przypadku potrzebujecie sali konferencyjnej. Nowoczesnej dużej sali z odpowiednim wyposażeniem: nagłośnienie, telewizory itp. Ile kosztuje wynajem sali konferencyjnej? W Hotelu Magellan Business& SPA (Bronisławów, woj. Łódzkie) za salę o powierzchni 50m2 na 4 h trzeba zapłacić ok. 300 zł, za miejsce o powierzchni 305 m2 na 8 h trzeba już zapłacić ok. 2000 złotych.

Jakie jeszcze wydatki trzeba wpisać do kosztorysu?

Catering i nocleg

Weekendowa impreza integracyjna wiąże się z zapewnieniem jej uczestnikom posiłków oraz noclegu. To zrozumiałe. Event w hotelu załatwia te dwie sprawy, przy rezerwacji ośrodka, a więc przy końcowej wycenie, płacimy za wynajem powierzchni, posiłki oraz nocleg. Nie ma co ukrywać, w takim wypadku koszt integracji może odpowiednio wzrosnąć.  Jednak w większości przypadków możecie nie mieć w ogóle wyboru. Czy naprawdę chcecie zamawiać zewnętrzny catering do hotelu, w którym odbywa się impreza integracyjna? Skoro to wszystko macie na miejscu z gwarancją podania na czas.

Kwestia noclegu a dokładniej pisząc noclegu ze śniadaniem. Za noc w pokoju 1-osobowym trzeba zapłacić ok. 320 zł/pobyt. Jeżeli Wasza impreza integracyjna to wydarzenie na kilkaset osób, wybierzcie hotel, który zapewni Wam odpowiednie zaplecze noclegowe.

Atrakcje dodatkowe

Scenariusz imprezy integracyjnej gotowy. Potrzebni będą prowadzący gry i zabawy, trochę dodatkowego sprzętu (bloki, pisaki, piłki itp.). To z reguły wiąże się z dodatkowymi kosztami. Jednak nie zawsze tak musi być. Jeżeli wybrane przez Was centrum rekreacyjne co weekend organizuje eventy firmowe i ma spore w tym doświadczenie, skorzystajcie z tego potencjału. Jednak nie tylko o ten potencjał tutaj chodzi, musicie mieć przestrzeń do wszystkich zabaw, które zaplanowaliście. Nie będziecie przez cały weekend siedzieć w sali konferencyjnej. Potrzebujecie ogrodu, plaży lub innego terenu zielonego. Idealne przystosowane do eventów firmowych są właśnie typowo biznesowe hotele oraz centra konferencyjne.

Szukasz miejsca na eventy biznesowe? Postaw na doświadczony zespół  i naprawdę dobry hotel na szkolenie lub konferencje. W Hotelu Magellan zorganizujesz szkolenia, konferencje, eventy firmowe.