Dobra kampania marketingowa artykułów może przynieść dramatyczne rezultaty właścicielowi firmy online, który chce poszerzyć swoją potencjalną bazę klientów.

Marketing artykułów to jednak coś więcej niż tylko pisanie. Istnieją proste kroki, które mogą wielokrotnie zwielokrotnić skuteczność artykułów. W tym artykule przedstawiono kilka wskazówek, jak rozpocząć własną kampanię marketingową artykułów.Marketing artykułów to dobry sposób, aby Twoja witryna została zauważona. Wraz z naciskiem na przydatne treści w Internecie, witryny, które nic nie oferują odwiedzającym, szybko zawodzą. Pisz dobre artykuły, aby zwiększyć swoją widoczność na stronach wyników wyszukiwania. Im lepsza strona, tym wyższy będzie ranking.Użyj przycisków udostępniania w mediach społecznościowych, takich jak „Opublikuj na Facebooku” i „Tweetuj to” w witrynie, w której publikujesz swoje artykuły. Jeśli Twój artykuł spodoba się komuś, może on podzielić się nim ze znajomymi i zwiększyć sprzedaż. Nie używaj jednak przycisków samodzielnie, ponieważ artykuł, który jest „niezależnie popularny”, jest mniej prawdopodobne, że zostanie uznany za spam.Wybierz inteligentny tytuł. Chcesz, aby tytuł Twojego artykułu był odpowiedni dla artykułu, ale także umożliwiał wyszukiwanie, dzięki czemu można go łatwo znaleźć. Użyj ciekawego tytułu, który zawiera również najważniejsze słowa kluczowe, aby przyciągnąć zarówno grupę docelową, jak i wyszukiwarki.Utwórz listę kontrolną zawierającą co najmniej pięć katalogów artykułów, które zajmują wysoką pozycję w popularnych wyszukiwarkach. Pomoże to uniknąć dodatkowych kosztów samodzielnego robienia tego. Oszczędza czas i pieniądze po poświęceniu czasu na stworzenie wstępnej listy kontrolnej, której możesz użyć.Świetną wskazówką do wykorzystania, jeśli piszesz dużo treści, jest napisanie wszystkiego najpierw i odejście, zamiast pisania i edytowania w miarę postępów. Porady dotyczące marketingu artykułów, które z pewnością odniosą sukces

Napisz swoją treść, pozostaw ją na dzień lub dwa bez oglądania, a następnie wróć ze świeżymi oczami, aby ją starannie edytować.

W ten sposób nie przegapisz oczywistych błędów.Generuj treści do reklam i artykułów, prosząc o wywiady z szanowanymi osobami, które znają Twoją branżę. Za ich zgodą przekształć wywiad w formalny artykuł, który można przesłać do publikacji online lub opublikować na własnej stronie internetowej. Aby uzyskać dodatkowy efekt, spraw, aby element stał się regularnym elementem i zawierał zmieniającą się obsadę ekspertów i profesjonalistów, którzy mogą poświadczyć jakość Twojej marki.Żadne dwa opublikowane przez ciebie artykuły nie powinny być tak podobne, aby czytelnik mógł pomyśleć „hej, ten artykuł wydaje się być bardzo podobny do tego, który czytałem”. Jeśli ten wzorzec się zacznie, napraw go, gdy tylko się o tym dowiesz, w przeciwnym razie ucierpi na tym Twój artykuł.Zawsze należy szukać nowych pomysłów na włączenie ich do marketingu artykułów. Może to być nowy format, który ktoś lubi, lub nowy produkt, który można wprowadzić na rynek w swoim artykule. Znajdowanie nowych rzeczy dla tych artykułów marketingowych pomoże im pozostać zainteresowanym i skupionym, jak również.W swoim artykule użyj słów „łatwy”, „nowy” i „wyniki”. Te trzy słowa są niezwykle ważne w świecie reklamy. Nie tylko sprawią, że czytelnicy zaczną zwracać uwagę na to, co napisałeś, ale mogą również przekonać ich do zostania jednym z Twoich klientów. Uważaj, aby używać ich tylko do zaakcentowania tego, co piszesz.Właściciele witryn, którzy wykorzystują marketing artykułów do promowania swoich firm, widzą więcej niż tylko wzrost ruchu w Internecie. Dobra strategia marketingowa artykułu nie tylko zapewni więcej odwiedzających witrynę, ale także skłoni tych odwiedzających do kupowania tego, co sprzedaje witryna. Pisząc artykuły i efektywnie z nich korzystając, właściciele witryn mogą znacznie przyspieszyć swój biznes.